30 Tem 2015

Bitenler 2

Merhabalar,

Bir bitenler yazısıyla daha karşınızdayım. Bu sefer biriktirmeme kararı aldım :) 3-5 ürün bile olsa yazmak istedim:)

Bu yazıda  bizimle olacak ürünlere toplu bi poz verdirirsek, şöyleler;




Öncelikle Yves Rocher ürünlerinden başlamak istiyorum. Markaya açıklayamadığım bir sempatim olduğunu biliyorsunuz :)

İlk ürünümüz seveni kadar sevmeyeni de olan, neden sevilmediğine bir türlü anlam veremediğim Yves Rocherın arındırıp ışıltı vermeyi vaadeden kayısılı peelingi


Dibine kadar kullandığımdan emin olmak için üstüne bir kesik attığım doğrudur :) Daha önce ürünün detaylı yazısını yazmıştım. Okumak isteyenler için ışınlanma butonu buradadır.

Ürünün ikincisi (@birmakyajblog 'un hediyesi) çoktaan açılıp kullanılmaya başlandı bile :) üzerine çok söze gerek yok, hatta yağlı ciltliysen al her gün kullan canım arkadaşım, tabi gözeneklerin yoksa.. 


İkinci ürün yine Yves Rocher'ın yağlı saçlar için şampuanı. Ürün güzel ama yetersiz. Eğer duşta saçını benim gibi 2 kere şampuanlayanlardansanız biraz garip bi tecrübe olucak. Çünkü her duşta ilk şampuanlamada köpürmüyor ama ikincisinde adeta köpük şov yapıyor :) ben hiç köpürmemesini doğal kalmasını tercih ederdim.  Paraben,renklendirici ve silikon içermiyor. Eğer "saçlarım yağlı"  diyorsanız sizin için yeterli gelebilir. Ama benim gibi "ya ben biraz önce duştan çıktım yarım saatte nasıl yağlanır saçım diyorsanız bu şampuanla birlikte kullandığım evde kendim yaptığım bi iksiri öğrenmek için beklemede kalın :)

Bu arada ısırgan kokusunu hiç sevmem ama bu ısırganlı şampuanın kokusu beni hiç rahatsız etmedi. Hatta sevdim bile diyebilirim.

Bu arada ürünün ikincisi açıldı bile;) ve şuanda %25 indirimdeyken şans verebilirsiniz bence..

Sıra geldi benim havada karada heryerde ölümüne savunacağım, bence gezegenin en iyi göz makyajı temizleyicisine geldi sıra. Bunu da kötüleyenler var, aman herşeyi kötülemeye bayılır onlar. Doğru kullanırlarsa beni anlayacaklardır. Peki doğru kullanmak derken neyi kastediyorum? Bunun cevabı ve daha fazlası bu ışınlanma butonunun  altında ;) 

Yeni şişesine geçtim bile. Peki neden bunun dibinde bıraktın tam bitirmedin derseniz de, bu minnoş bir arkadaşıma gidicek denemesi için ;)


Sıra geldi Le Petit Marseiliais duş jeline..Bendeki beyaz şeftali ve nektarinli olanı.. Ben bunun kokusuna vuruldum. Şeftaliye de kokusuna da nektariye de bayılırım. Bu da çok güzel kokuyor. Al ekmeğe sür, reçel gibi ye. O kadar güzel bir kokusu var. Ama bu koku duştan çıktıktan sonra sadece 3 dk. falan benimle kalıyor. Sonra bi bakmışım yokmuş. Nemlendirir diyor, ben öyle bir etki görmedim. Yumuşacık bir cilt diyo, cildim çok yumuşak olduğu için buna da gözlemleyemedim. Bir daha alır mıyım? Sanmıyorum. Elimde bir sürü duş jeli var beni bekleyen, dahası merak edilen ve alınacak.. O yüzden başlayan birlikteliğimiz burda son buldu :)


Baş ağrısını bilirsiniz, delirtir. Hele sık sık tekrarlanıyorsa iyice delirtir. E her seferinde ilaç alıyım desem vücuduna yazık, ilaca bağışıklık kazanmak da cabası. O zaman napıcaz? Bitkisel çözümlere baş vurucaz. Biz ailecek çok uzun zamandır bu yöntemi kullanıyoruz. Şakakların gerisine veya baş parmakla işaret parmağı arasındaki bölüme birer damla nane yağı baş ağrısına çok çok iyi geliyor. Kokusu da nasıl bilyo musunuz? Ülker naneli şeker vardı, hatırlarsınız. hatta hala bazı yerlerde satılır. İşte onunla aynı kokuyo. Canınız şeker istiyo evet ama en azından ilaçsız baş ağrısından kurtulumş oluyosunuz :)


Gelelim son ürünümüze. Algenisti göz kremi. 1,5 mllik testerla yorum mu yapıyosunuz demeyin. Elimde bu testerdan o kadar çok vardıki normal ürün kadar kullanmış oldum. heleki testeri açılma yerinden değil de, küçük bir iğne deliğiyle açtıysanız bir tanesi zaten 1 hafta gidiyo..

Gelelim gözlemlerime. Ürün gerçekten kırışıklarda bir etki sağlıyor. derin çizgilerimi (25 yaşında ne kadar derin olabilirse işte) baya düzeltti. Küçükleri yok etti. Ayrıca koyu halkalarla ilgili hiç bi beklentim olmamasına rağmen az da olsa etki ettiğini söyleyebilirim. Tam boyu alınası bir ürün bence.

Benden bu kadar. Blogumu takibe almayı ve yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. 
Herkese bir sürü öpücükler


3 yorum:

  1. göz kremini ben de merak ettim. güzel yazı için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. merhaba bloğunu yeni keşfettim, takipdeyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Aralarından sadece Sephora'nın makyaj temizleyicisini kullandım, benim çok hoşuma gitti. Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil